آلبوم جدید و فوق العاده زیبای احمد سعیدی - وابستت شدم
دانلود آهنگ های جدید
پیام مدیر :
از تمام کاربرانی که زحمت میکشن و نظر میدن تشکر میکنم / هر لحظه منتظر آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شنیدنی از سایت بهصدا باشید / میخواهیم زیباترین موزیکها را در اختیار شما بگذاریم پس با ما باشید با بهترینها تا با آخرین کیفیت ممکن لذت شنیدن موزیک را ببرید.

دانلود آلبوم جدید و فوق العاده زیبای احمد سعیدی به نام وابستت شدم

ترانه و آهنگ : امير علي ، عليرضا طليسچی ، انوش ، پژواك ، باراد
تنظيم : نيما علامه ، عليرضا طليسچی ، مهرداد عباسی  - باراد - مهران عباسی

 

دانلود آلبوم جدید احمد سعیدی به نام وابستت شدم

 

 

 

دانلودآلبوم بصورت یکجا با کیفیت ۳۲۰

Ahmad Saeidi – Vabastat shodam[320].zip

دانلود آلبوم بصورت تکی با کیفیت ۳۲۰

دانلود آلبوم جدید احمد سعیدی به نام وابستت شدم ۰۱٫Ahmad Saeedi – Vabastat Shodam.mp3 7.37 MB
دانلود آلبوم جدید احمد سعیدی به نام وابستت شدم 02.Ahmad Saeedi – Eshghe Bi Gonah.mp3 6.06 MB
دانلود آلبوم جدید احمد سعیدی به نام وابستت شدم 03.Ahmad Saeedi – Deltangi.mp3 7.06 MB
دانلود آلبوم جدید احمد سعیدی به نام وابستت شدم 04.Ahmad Saeedi – Moraghebe To Boodam.mp3 7.22 MB
دانلود آلبوم جدید احمد سعیدی به نام وابستت شدم 05.Ahmad Saeedi – Dooset Daram.mp3 7.45 MB
دانلود آلبوم جدید احمد سعیدی به نام وابستت شدم 06.Ahmad Saeedi – Halam Khoobe.mp3 7.95 MB
دانلود آلبوم جدید احمد سعیدی به نام وابستت شدم 07.Ahmad Saeedi – Tahamol Kon.mp3 7.93 MB
دانلود آلبوم جدید احمد سعیدی به نام وابستت شدم 08.Ahmad Saeedi – Zendegiro Ba To Mikham.mp3 8.03 MB
دانلود آلبوم جدید احمد سعیدی به نام وابستت شدم 09.Ahmad Saeedi – Vabastat Shodam (Mehran Abbasi Remix).mp3 8.37 MB

دانلودآلبوم بصورت یکجا با کیفیت ۱۲۸

Ahmad Saeidi – Vabastat shodam[128].zip

دانلود آلبوم بصورت تکی با کیفیت ۱۲۸

دانلود آلبوم جدید احمد سعیدی به نام وابستت شدم ۰۱٫Ahmad Saeedi – Vabastat Shodam.mp3 2.97 MB
دانلود آلبوم جدید احمد سعیدی به نام وابستت شدم 02.Ahmad Saeedi – Eshghe Bi Gonah.mp3 2.44 MB
دانلود آلبوم جدید احمد سعیدی به نام وابستت شدم 03.Ahmad Saeedi – Deltangi.mp3 2.84 MB
دانلود آلبوم جدید احمد سعیدی به نام وابستت شدم 04.Ahmad Saeedi – Moraghebe To Boodam.mp3 2.90 MB
دانلود آلبوم جدید احمد سعیدی به نام وابستت شدم 05.Ahmad Saeedi – Dooset Daram.mp3 3.00 MB
دانلود آلبوم جدید احمد سعیدی به نام وابستت شدم 06.Ahmad Saeedi – Halam Khoobe.mp3 3.20 MB
دانلود آلبوم جدید احمد سعیدی به نام وابستت شدم 07.Ahmad Saeedi – Tahamol Kon.mp3 3.19 MB
دانلود آلبوم جدید احمد سعیدی به نام وابستت شدم 08.Ahmad Saeedi – Zendegiro Ba To Mikham.mp3 3.23 MB
دانلود آلبوم جدید احمد سعیدی به نام وابستت شدم 09.Ahmad Saeedi – Vabastat Shodam (Mehran Abbasi Remix).mp3 3.37 MB

دانلودآلبوم بصورت یکجا با کیفیت ۶۴

Ahmad Saeidi – Vabastat shodam[64].zip

دانلود آلبوم بصورت تکی با کیفیت ۶۴

دانلود آلبوم جدید احمد سعیدی به نام وابستت شدم ۰۱٫Ahmad Saeedi – Vabastat Shodam.mp3 1.50 MB
دانلود آلبوم جدید احمد سعیدی به نام وابستت شدم 02.Ahmad Saeedi – Eshghe Bi Gonah.mp3 1.23 MB
دانلود آلبوم جدید احمد سعیدی به نام وابستت شدم 03.Ahmad Saeedi – Deltangi.mp3 1.43 MB
دانلود آلبوم جدید احمد سعیدی به نام وابستت شدم 04.Ahmad Saeedi – Moraghebe To Boodam.mp3 1.46 MB
دانلود آلبوم جدید احمد سعیدی به نام وابستت شدم 05.Ahmad Saeedi – Dooset Daram.mp3 1.51 MB
دانلود آلبوم جدید احمد سعیدی به نام وابستت شدم 06.Ahmad Saeedi – Halam Khoobe.mp3 1.61 MB
دانلود آلبوم جدید احمد سعیدی به نام وابستت شدم 07.Ahmad Saeedi – Tahamol Kon.mp3 1.61 MB
دانلود آلبوم جدید احمد سعیدی به نام وابستت شدم 08.Ahmad Saeedi – Zendegiro Ba To Mikham.mp3 1.63 MB
دانلود آلبوم جدید احمد سعیدی به نام وابستت شدم 09.Ahmad Saeedi – Vabastat Shodam (Mehran Abbasi Remix).mp3 1.70

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط Admin

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 10
بازدید کل : 2844
تعداد مطالب : 12
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1